تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال | آبی‌ها به دنبال افزایش فاصله با رقبا
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، ادامه مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ بازی شنبه ۴ آذر پیگیری خواهد شد که در حساس‌ترین دیدار این هفته ذوب آهن در اصفهان میزبان استقلال صدر جدولی است.

شاگردان نکونام شرایط خوبی در جدول دارند و با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان رده دومی جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرده‌اند و حتی در صورت شکست مقابل ذوب آهن، صدر را کماکان در اختیار خواهند داشت، اما برای حفظ فاصله‌شان به رقبا به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند.

در سوی مقابل، ذوب آهن که نیز حریف مستقیم استقلال در بالای جدول محسوب می‌شود با ۱۸ امتیاز و به لطف تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه سوم قرار دارد. نگاه تمام رقبای استقلال به ساق‌های شاگردان ربیعی در این دیدار است تا بتوانند استقلال را متوقف کرده و مانع از افزایش فاصله‌اش با رقبا شوند.

{$sepehr_key_24172}

شاگردان ربیعی در صورتی که بتوانند استقلال را در خانه شکست دهند به رده دوم جدول صعود خواهند کرد و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده شاگردان نکونام لقب خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که ۵ تقابل اخیر هر دو تیم کامل یک طرفه بوده و استقلال در هر ۵ تقابل به پیروزی رسیده است. همچنین محمد ربیعی در ۶ تقابل خود با استقلال در لیگ برتر هنوز نتوانسته مقابل آبی‌ها به پیروزی برسد و ۴ شکست و ۲ تساوی در کارنامه خود در دیدار با استقلال دارد.