گاف جدید درویش به نفع یحیی گل‌محمدی
کوروش راوی

گروه ورزش| شهرآرانیوز، جنگ سرد بین یحیی گل محمدی و رضا درویش پایان ندارد، اما در این میان نکته جالب توجه اشتباهات مستمر درویش در برابر یحیی است. موضوعی که هر بار تبدیل به سلاحی می‌شود که گل محمدی با آن به سوی درویش شلیک می‌کند.

آخرین گاف درویش در خصوص پرواز چارتری سرخپوشان به مقصد ریاض بود، موضوعی که امروز حسابی سروصدا به پا کرد. پروازی که پرسپولیس را قرار بود به ریاض ببرد تا سرخپوشان چند روز زودتر از بازی با النصر به عربستان رفته باشند، با رجکت فرودگاه ریاض کنسل شد و همین موضوع سبب شد تا بار دیگر برنامه پرسپولیس در آسیا به هم بریزد.

{$sepehr_key_24186}

همین چند وقت قبل بود که انتخاب بدترین زمان ممکن برای پرواز تهران-دوشنبه، صدای سرخپوشان و کادرفنی را در آورده بود و حالا بار دیگر درویش در مظان اتهام است که چطور نمی‌تواند به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، حتی یک پرواز بی حاشیه برای تیم آسیایی خود بگیرد.

امشب سرخپوشان عازم عربستان می شوند، اما قطعا این ناهماهنگی ها و تصمیمات اشتباه درویش، از چشم یحیی دور نمی ماند. یحیی آرامش تیمش را فعلا حفظ کرده، اما قطعا در صورت عدم پیروزی مقابل النصر از این گاف درویش صحبت به میان خواهدآورد.