درگیری فروشنده ماسک های تقلبی با مامورین تعزیرات در مشهد؛
فروشنده متواری شد، فروشگاه پلمب

به گزارش شهرآرانیوز؛ عصر امروز اکیپ شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با مراجعه به یکی از فروشگاه های عرضه ماسک تقلبی در مشهد، این فروشگاه را پلمب کردند.
فروشنده این ماسک های تقلبی پس از مشاهده مامورین تعزیرات حکومتی و ورود آنها به فروشگاهش، اقدام به فحاشی و زدو خورد با آنها کرد و با کمک چند تن از دوستانش از محل متواری شد.
قاضی امید جلیلی رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با شهرآرا با اشاره به فروش غیرمجاز ماسک های تقلبی در مشهد به شهرآرا گفت: با توجه به گزارش مردمی مبنی بر عرضه و فروش ماسک تقلبی و با قیمت بالاتر در فروشگاه های مواد شوینده و بهداشتی خیابان قرنی و چهار راه میدان بار و بر حسب دستور مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی، به محل مراجعه شد که مقادیری از ماسک های تقلبی با توجه به عدم مصونیت این ماسک ها از بیماری و همچنین انتقال آلودگی، با هماهنگی صورت گرفته جمع آوری شد.
وی افزود: هنگام جمع آوری اقلام یکی از فروشگاه های عرضه کننده ماسک تقلبی متاسفانه فروشنده با توهین، فحاشی و بیرون کردن بازرسان و مامورین اصناف و سازمان تعزیرات سعی در ممانعت و استنکاف از جمع آوری این ماسک‌ها داشت.
پس از درگیری های متعدد طی هماهنگی با مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی و معاون دادستان دستور پملب این فروشگاه صادر شد اما فروشنده فروشگاه با کمک چند تن از دوستانش و بهره بردن از شلوغی ایجاد شده متواری گردید که البته با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی فروشنده هتاک به دلیل تخلفاتش به زودی دستگیر خواهد شد.
وی ادامه داد: با وجود فرار فروشنده، اما فروشگاه این فرد پلمب گردید و پرونده آن به دستگاه قضایی ارسال شد.