برگزاری پنجمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن در مشهد
طنین همتی

مصطفی کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این‌باره گفت: در گرامیداشت شهدای غزه، پنجمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن مشهد در ۲ و ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن ورزشی الهیه مشهد برگزار شد.
وی درباره جزئیات این سری از مسابقات دوام ثامن افزود: این مسابقات در دو روز متوالی در گروه بانوان و آقایان برگزارشد که دوم آذرماه سری مسابقات بانوان و روز جمعه، سوم آذرماه مسابقات آقایان برگزارشد و هر منطقه با هم به رقابت پرداختند تا آمادگی مناطق را در زمینه عملیات امداد و نجات و اطفا و نصب چادر و... به عرصه نمایش بگذارند.

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران افزود: از کارشناسان بحران و رابطان دوام ثامن تمام مناطق که در پنجمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن گرامیداشت شهدای غزه  شرکت داشتند، تشکر می‌کنم.

وی گفت: در این مسابقات ۱۳تیم از آقایان و ۱۳ تیم از بانوان حضور داشتند که به صورت مجزا به رقابت پرداختند و در نهایت امتیازات به صورت تیمی برآورد می‌شود.

کلیدری ادامه داد: این مسابقات به منظور پایدارسازی آموزش‌ها و درراستای شادابی و نشاط برگزار شد و درنظر است که پنجم دی‌ماه هم‌زمان با هفته کاهش بلایای طبیعی به ۳ تیم برتر کاپ و مدال اهداشود.

به گفته کلیدری، به پاس تلاش تیم‌های مناطق، امسال ۳منتخب از تیم بانوان و ۳ منتخب از تیم آقایان را در پنجمین دوره مسابقات عملیاتی خواهیم داشت.