ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با النصر (۶ آذر ۱۴۰۲) | یحیی هجومی می‌چیند؟
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه، ۶ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۲۱:۳۰ در عربستان به مصاف النصر می‌رود.

یحیی که برای صعود از این گروه هیچ راهی برای کسب امتیاز از یاران رونالدو ندارد، احتمال می‌رود برای این دیدار حساس ریسک نکرده و به سیستم هجومی و اسپانیایی خود بازگردد.

امید عالیشاه که به شرایط آمادگی مدنظر پرسپولیس رسیده یکی از گزینه‌های اصلی ترکیب فیکس سرخ‌ها محسوب می‌شود به امید آنکه عملکردش مقابل الدحیل را این بار مقابل النصر تکرار کند و در صعود پرسپولیس از گروه مرگ تاثیرگذار ظاهر شود.

{$sepehr_key_24579}

تنها ابهام ترکیب سرخ‌ها برای رویارویی با یاران کریس رونالدو انتخاب بین عمری و شهاب زاهدی در نوک خط حمله پرسپولیس است.
محمد عمری در دیدار دوستانه برابر نساجی دچار مصدومیت شده و در تمرینات پرسپولیس غائب بوده، اما در سفر سرخ‌پوشان به ریاض، پرسپولیس را همراهی کرده است.

احتمال می‌رود امید عالیشاه جایگزین محمد عمری شود، اما از آنجا که شهاب زاهدی هنوز نتوانسته اعتماد یحیی را برای دیدار‌های حساس جلب کند این احتمال نیز وجود دارد که گل‌محمدی ریسک کرده و عمری را به جای شهاب زاهدی در خط حمله پرسپولیس به کار گیرد.

با این وجود احتمال می‌رود پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و امید عالیشاه به مصاف النصر برود.