عذرخواهی اینستاگرامی بیرانوند از رونالدو + عکس استوری
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرسپولیس در شبی که النصر عربستان یک بازیکن خود را اخراج شده دید توانست با یک امتیاز ریاض را به مقصد تهران ترک کند تا همچنان یکی از شانس‌های صعود از مرحله گروهی باشد.

در این بازی رونالدو برخوردی با بیرانوند داشت که بعد از آن از زمین بازی بیرون رفت تا علاوه بر اخراج یک بازیکن النصر، یکی از بهترین‌های این تیم نیز نتواند به بازی ادامه دهد.

رونالدو در شرایطی از زمین مسابقه بیرون رفت که بیرانوند برای تصاحب توپ به سمت این بازیکن رفت، اما نتوانست تعادل خود را حفظ کند که هنگام فرود به زمین روی گردن رونالدو افتاد و این بازیکن نتوانست به بازی ادامه دهد.

در واقع مصدومیتی که برای رونالدو به وجود آمد حاصل حرکت بیرانوند بود که البته دروازه‌بان پرسپولیس دراقدامی جالب توجه بعد از بازی با انتشار پستی از این بازیکن عذرخواهی کرد.

{$sepehr_key_24902}

رونالدو در این بازی هم البته نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند تا تعداد بازی‌هایی که او مقابل بیرانوند از گلزنی ناکام شده به عدد سه برسد. رونالدو یک بار در جام جهانی مقابل بیرانوند قرار گرفت که گلی به او نزد و دو بار هم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل این دروازه‌بان قرار گرفته که همچنان موفق به گلزنی نشده است.

عذرخواهی اینستاگرامی بیرانوند از رونالدو+عکس