منصوریان: منافع شهر مشهد ایجاب می‌کند همه کنار هم باشیم | شورای شهر پشتیبان شهردار است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص موضوعات جاری در شورای اسلامی شهر مشهدمقدس اظهار کرد: ذات کار شورایی این است که تبادل آرا وجود داشته باشد و در زمینه رأی و نظرات گفت‌وگو شود.

وی بیان کرد: این گفت‌وگو‌ها در برخی افراد با شدت و حدت بیشتر‌ی طرح می‌شود که بعضاً به‌دلیل برخی خلقیات یا حساسیت‌های افراد ممکن است نوع دیگری برداشت شود، اما همه‌اش برمی‌گردد به توجه خاص و تأکید اعضای محترم بر موضوعات که از شرایط کار شورایی است. دومین مورد در خصوص ذات کار شورا این است که گفت‌وگو‌ها و اتفاقات درنظر مردم و علنی باشد، مردم ببینند و بشوند، خبرنگاران حضور داشته باشند و پشت در‌های بسته نباشد.

منصوریان افزود: این دو شاخصه موجب می‌شود این گفت‌وگو‌ها به معنای اختلاف و تفرقه در نظر گرفته شود که دوباره تأکید می‌کنم از عوارض کار شورایی و دموکراسی است. هر فردی برای اینکه بتواند رأی اعضا را به دست بیاورد باید بیشتر گفت‌وگو کند. این‌گونه نیست که بگوییم تفرقه، اختلاف و دودستگی وجود دارد. البته تفاوت نظر و دیدگاه طبیعی و پذیرفته شده است و در مجلس شورای اسلامی نیز این گفت‌وگو‌ها وجود دارد.

{$sepehr_key_25131}

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: نتیجه این گفت‌وگو‌ها و صحبت‌ها حمایت از مدیریت شهری است. همه ما تلاش می‌کنیم مصوبه‌ای را که به نفع مردم، مدیریت شهری و حمایت از شهردار باشد، تصویب کنیم.

وی ادامه داد: نتیجه دموکراسی و شورای علنی این است که می‌تواند در اقدامات مدیریت شهری، درآمد، کار‌های فرهنگی و موضوعات مورد انتظار، کمک شهردار باشد. منافع شهر ایجاب می‌کند همه کنار هم باشیم. مردم عزیز مشهد و همکاران زحمتکش ما در شهرداری مطمئن باشند همه ما از شهردار حمایت می‌کنیم و پشتیبان شهردار و شهرداری هستیم.

منصوریان در پایان گفت: تلاش اعضای شورا این است که این دوره مدیریت شهری برای مشهدالرضا و مردم مشهد پر از یادگاری‌های خدمت و گشایش و آبادانی باشد و نمونه‌ای از اقدامات جهادی در پیشگاه مردم شریف مشهد باشد.