تجلیل از فرماندهان و بسیجیان پایگاه شهید حبیبی مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، تشکیل بسیج را یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پر برکت امام خمینی (ره) دانست و گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت خالصانه است که امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمند است.

وی افزود: همان بسیجیانی که در سال‌های دفاع مقدس در رکاب امام خمینی (ره) بودند، امروز با همان اخلاص در رکاب مقام معظم رهبری در خدمت به ایران و مردم فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده با اشاره به اینکه بسیج سبک جدیدی از جنگیدن را در دوران دفاع مقدس به دنیا ارائه کرد، گفت: در دوران دفاع مقدس بسیج توانست با روحیه جهاد و ایثار کمترین تجهیزات و تکیه بر توان داخلی و باور به توانستن، در مقابل تمام دنیای استکبار بایستند و برگ زرینی در تاریخ کشور رقم بزند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، بسیج را یکی از بازو‌های مهم و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران نامید و خاطرنشان کرد: آنچه در انقلاب اسلامی و خط مقاومت در منطقه اهمیت دارد و انقلاب ایران و محور مقاومت را در منطقه حفظ و تقویت کرده، بسیج و سازمان‌های مشابه آن است.

در پایان این مراسم از بسیجیان با اهدا هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

منبع: روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق

{$sepehr_key_25359}