۸ فوتی و ۲۸۸ بیمار مشکوک به کرونا در خراسان رضوی

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در شهرستان مشهد، 65 نفر از افراد مبتلا به سندرم حاد تنفسی بهبود یافته اند، افراد بهبود یافته مبتلای قطعی به کرونا تا الان در مشهد نداشتیم.

رحیمی خاطرنشان کرد: از سی ام بهمن ماه تا روز سه شنبه سیزدهم اسفند در کل استان 872 نفر به علت سندرم حاد تنفسی(مشکوک به کرونا) به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که از این تعداد 288 نفر بهبود یافتند.

 

8 فوتی در استان به دلیل ابتلا به کرونا

 

همچنین دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به قطعیت ۲۹ مورد ابتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای آنها به ویروس کووید ۱۹ جان باخته‌اند.

 

وی افزود: این افراد جمعیت زیرمجموعه حوزه جغرافیایی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی مشهد و نیشابور و از بین فوت‌شدگان نیز ۶ نفر متعلق به حوزه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر از نیشابور بوده‌اند.


گفتنی است براساس آمارها از کل بیماران مبتلا به نارسایی حاد تنفسی بستری در استان خراسان رضوی ۱۰ نفر فوت کرده‌اند و نیشابور بعد از دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیشترین آمار مشکوک به ابتلا را دارد.


طبق تاکید ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی مشهد صداقت در ارائه آمار و اطلاعات مربوط به مبتلایان مشکوک به کرونا و فوتی‌ها محور کار ما قرار دارد و هیچ پنهان کاری در این خصوص وجود ندارد و از مردم تقاضا داریم اطلاعات را از منابع معتبر و رسمی اخذ کنند.

منبع: خراسان