دارایی‌های موسسه اعتباری نور به بانک ملی منتقل شد

به گزارش شهرآرانیوز، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای برنامه اصلاح نظام بانکی کشور نسبت به انتقال سپرده‌ها، دارایی‌ها، تسهیلات، کارکنان و شعب مؤسسه اعتباری نور به بانک ملّی ایران اقدام می‌کند.

سپرده‌گذاران و ذی‌نفعان این مؤسسه می‌توانند از امروز، یازدهم آذرماه با مراجعه به شعب سابق مؤسسه اعتباری نور (ذیل مدیریت بانک ملّی) از تمام خدمات بانکی لازم استفاده کنند.

در خصوص سایر ذی‌نفعان بانک، برنامه‌ریزی لازم به‌شرح ذیل اتخاذ شده است:

۱-شعب و کارکنان شاغل در مؤسسه اعتباری نور همانند گذشته مشغول به فعالیت بوده و در چارچوب مصوبات کمیته اصلاح نظام بانکی به بانک ملّی ایران منتقل می‌شوند.

۲-ارائه خدمات بانکی به مشتریان محترم اعم از سپرده‌گذاران و تسهیلات‌گیرندگان مؤسسه اعتباری یادشده با مدیریت و راهبری بانک ملّی ایران در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی و طبق روال عادی قبلی به قوت خود ادامه می‌یابد و مشتریان می‌توانند خدمات مزبور را همانند گذشته در چارچوب قراردادهای سپرده‌گذاری و تسهیلاتی دریافت کنند. علاوه بر آن در چارچوب مقررات این بانک از خدمات گسترده‌تری که توسط بانک مذکور در حال ارائه است، بهره‌مند شوند.

۳- امور سهام مؤسسه اعتباری نور، پاسخگوی تمام سؤالات و درخواست‌های سهامداران محترم مؤسسه خواهد بود. مطالبات سهامداران محترم مؤسسه یادشده در چارچوب مصوبات اشاره شده و پس از ایفای تعهدات مؤسسه مذکور به بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های اجرایی و مراجع قانونی، محاسبه و پرداخت می‌شود.

منبع: عصر ایران

{$sepehr_key_25559}