تاریخ و ساعت بازی منچسترسیتی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | اوج هیجان در جزیره
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس از عصر شنبه ۱۱ آذر ماه خواهد شد که در حساس‌ترین دیدار این هفته سیتی و تاتنهام یکشنبه ۱۲ آذر از ساعت ۲۰ در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سیتی در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم و تاتنهام با ۲۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. دیداری که برای هر دو تیم ۶ امتیازی تلقی می‌شود. سیتی با شکست اسپرز می‌تواند فاصله خود را با رقیب مستقیمش بیشتر کند، تاتنهام نیز می‌تواند فاصله ۳ امتیازی خود را با شگردان پپ کمتر کرده و به این تیم نزدیک‌تر شود.

در ۵ تقابل اخیر ۲ تیم هیچ بازی به تساوی نرسیده و ۳ برد سهم اسپرز و ۲ برد سهم گواردیولا بوده است.

{$sepehr_key_25660}

تاتنهام در ابتدای فصل بهترین شروع خود در ادوار لیگ برتر را تجربه کرد و با ۱۰ پیروزی متوالی به صدر جدول رسید، اما مصدومان بی‌شمار اسپرز به خصوص در ماه نوامبر دست پوستکوگلو را در پوست گردو گذاشت و باعث شد از نتایج رویایی خود فاصله بگیرد و تا رده پنجم هم سقوط کند.

در سوی مقابل منچسترسیتی علی‌رغم نمایش بی نقص خود در این فصل، در ۱۳ بازی ابتدایی خود در ۴ بازی موفق به شکست حریفان خود نشده است. گواردیولا در این فصل از بزرگان انگلیس فقط یونایتد را شکست داده و موفق به شکست چلسی، آرسنال و لیورپول نشده است.

باید منتظر ماند که آیا گواردیولا مقابل دیگر تیم بزرگ این فصل جزیره باز هم متوقف می‌شود یا لشکر مصدومان اسپرز کار دست پوستکوگلو می‌دهد و مقابل سیتی تسلیم خواهد شد.