تامین نیاز داروخانه‌های خراسان رضوی به ماسک سه لایه و دستکش
به گزارش شهرآرانیوز؛ علی رسولیان افزود: برای تامین دستکش پلاستیکی مورد نیاز طی مذاکره با یکی از تامین‌کنندگان عمده این کالا در استان، از فردا یکهزار دستکش با قیمت مصوب برای توزیع بین مردم در اختیار هر یک از داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اولویت تامین ملزومات پیشگیری و مقابله با کرونا، دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی زیرپوشش آن‌ها در استان هستند که در این راستا طی دیروز و امروز ۱۵۰ هزار ماسک سه لایه تامین و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین روزانه ۸۰ هزار ماسک سه لایه در خراسان رضوی گفت: ۸۰ درصد از ماسک‌های سه لایه تامین شده در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و ۲۰ درصد در اختیار داروخانه‌ها و مراکز عرضه قرار می‌گیرد.

رسولیان افزود: تاکنون ۴۸ تب سنج دیجیتال برای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و بخش‌های مختلف مرتبط با آن از طریق کمیته اقتصادی تامین، توزیع و نظارت بر بازار ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا تامین شده است.

وی ادامه داد: از این پس ناظران مقیم از سوی بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برای نظارت بر فرآیند خروج مواد ضد عفونی کننده و تحویل آن‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی در واحد‌های توزیع کننده این مواد در استان مستقر می‌شوند.

منبع: ایرنا