روز مشهد بهترین روز برای اهدای نشان مشهدالرضا به مفاخر فرهنگی است

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسکری در خصوص آیین اهدای نشان مشهد الرضا(ع) اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب در نظام اجتماعی شهر توجه به نخبگان است و هویت سازی اقدامات مختلف در سطح محلات متنوع شهر مشهد را می‌توانند برعهده داشته باشند.

وی بیان کرد: در تمام دنیا رسم است، افراد شاخص و الگو را برای افزایش سطح مهارت آموزش زندگی شهر به دیگران، شهروندان خودشان معرفی کنند، از ابتدای انقلاب هم معرفی چهره‌های شاخص و ماندگار یکی از اقدامات خوبی بود که در دولت‌های مختلف اتفاق می‌افتاد.

این عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه معمولا اجتماعات مردمی تلاش داشتند بتوانند چهره‌های شاخص و ویژه را به مردم پیش از پیش معرفی کنند، افزود: در مجموعه شهرداری مشهد و شورای شهر چند سالی است پیگیری طرح نشان مشهد الرضا(ع) در دستور کار است، هم حوزه سیاست گذاری به معنای شورا و هم حوزه اجرا به معنای شهرداری مشهد در حال پیگیری آن است.

{$sepehr_key_27124}

طهوریان عسکری بیان کرد: این روز‌ها می‌توانیم یادی کنیم از اتفاقات خوبی که برای اهدای نشان مشهد الرضا(ع) و برای تقدیم به چهره‌های شاخص و اثر گذار شهر مشهد در مجموعه شهرداری در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: روز مشهد یکی از بهترین روز‌ها برای اهدای نشان مشهد الرضا (ع) به مفاخر مشهد است، افرادی که در ساخت و ساز، ایجاد و هویت سازی این شهر نقش موثر و ویژه‌ای دارند.

این عضو شورای شهر مشهد گفت: امیدوارم به همت همکاران در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا، همچنین، همکاران ما در حوزه معاونت فرهنگی شهرداری و کل مجموعه شورا و شهرداری بتوانیم برای اولین بار و سال اول شاخص‌ها و نفرات شاخص را معرفی کنیم تا ماندگاری طرح نشان مشهدالرضا(ع) در سال آینده به همراه داشته باشد.