بررسی ۱۵۰ نامزد دریافت نشان مشهد الرضا(ع) در کمیسیون تطبیق

حسین باغگلی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس این گزارش در این کمیسیون حدود ۱۵۰ نامزد دریافت نشان مشهد الرضا (ع) با حضور کارشناسان و کمیته داوری مورد بررسی قرار گرفتند. 

باغگلی بیان کرد: نامزد‌های دریافت نشان مشهد الرضا (ع) توسط هشت کارگروه که شامل کارگروه شناسایی اجتماعی، فرهنگی و هنری، بهداشت، درمان و محیط زیست، اقتصادی و سرمایه گذاری، علمی و فناوری، ورزش و سلامت، زیارت و خدمات زائر و ایثار، شهادت و مقاومت است معرفی می‌شوند.
 
وی با بیان این مطلب که هر کارگروه موظف بوده تا حداقل ۸ نامزد را به دبیرخانه و کمیسیون تطبیق معرفی نماید افزود: این نامزد‌ها بر اساس معیار‌های کلی و شاخص‌های تخصصی که در آئین نامه نشان مشهد الرضا (ع) و کارگروه‌های تخصصی ذکر شده انتخاب می‌شوند. 

معاون شهردار تصریح کرد: نشان مشهد الرضا (ع) مدال فاخری است که هرساله به افراد برگزیده که خدمتی ارزنده به شهر مشهد و یا افتخار ویژه‌ای در سطح ملی و فراملی رقم زده‌اند توسط شهردار شهر مشهد که نماینده مردم مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام و شیعیان است، به افراد برگزیده در هشت محور اصلی اهدا می‌شود. 

باغگلی خاطرنشان کرد: این افراد باید در زمینه خدمت و افتخار ویژه در تمامی عرصه‌های، زیست اجتماعی شهروندان و ابعاد شهری از جمله «علمی و فناوری»، «فرهنگی و هنری»، «اجتماعی»، «اقتصادی»، «ورزش و سلامت»، «زیارت و خدمات زائر»، «بهداشت، درمان و محیط زیست» و «ایثار، شهادت و مقاومت» انتخاب شوند.

گفتنی است؛ پس از طی فرآیند مشخص شده در این آیین‌نامه، نامزد‌ها یا نشان مشهد الرضا (ع) یا دیپلم افتخار دریافت می‌کنند.

{$sepehr_key_27251}