احداث جایگاه دائمی خدمات دهی سازمان تاکسیرانی در راه آهن مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، اکبر فلاح در این خصوص گفت: مبادی ورودی شهر مشهد سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر از داخل و خارج کشور است و راه آهن مشهد با سهم ۳۰ درصدی خود نقش بسزایی در خدمت رسانی به زائرین، مجاورین و خادمین بارگاه منور رضوی دارد از همین رو ارائه خدمات سفر درون شهری به صورت ۲۴ ساعته از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی در راه آهن، فرودگاه شهید هاشمی نژاد و پایانه امام رضا علیه السلام است.

وی افزود: از همین رو طی پیگیری‌های انجام شده از سوی این سازمان به منظور تسهیل در امر خدمت رسانی به شبانه روزی به مسافرین و همچنین بهره مندی تاکسیرانان خدوم از استراحت گاه موقت و افزایش بهره وری این عزیزان ساختمان خدماتی سازمان تاکسیرانی با متراژی بیش از ۱۰۰ متر مربع در محوله بیرونی راه آهن مشهد جانمایی و مراحل احداث آن شروع شده است.

فلاح اضافه کرد: اعتبار این پروژه در سال جاری در حدود دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان تامین شده و مدت زمان اجرای پروژه حدود یکسال است و برای احداث این ساختمان طرحی ویژه و خاص هماهنگ با ساختمان مرکزی راه آهن مشهد و محوطه بیرونی آن در نظر گرفته شده است

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد:این بنا در عین حال که از تکنولوژی‌های مدرن برای ارائه خدمات نوین به مسافرین مشهد مقدس درآینده بهره میبرد دارای طراحی مناسب، سمبلیک و یکپارچه با المان‌های شاخص راه آهن مشهد است.

وی افزود: لازم به ذکر است در خط فرودگاه شهید هاشمی نژاد نیز فضای خدماتی مناسبی با کاربری استراحتگاه، نمازخانه، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و.. در اختیار تاکسیرانان قرار گرفته است.

{$sepehr_key_27453}