تاریخ و ساعت بازی پورتو و شاختار در لیگ قهرمانان اروپا | جنگ یاران طارمی برای صعود
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا از شب گذشته آغاز شده که امشب با برگزاری ۸دیدار دیگر از گروه E تا H به پایان خواهد رسید.

در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های روز پایانی لیگ قهرمانان برای هواداران فوتبال در ایران، پورتو و شاختار در گروه H از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پورتو و شاختار در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم گروه H قرار دارند، اما پورتو به دلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول قرار دارد.

یاران طارمی در صورت پیروزی و یا حتی تساوی مقابل شاختار در خانه می‌توانند صعود خود به مرحله بعد را قطعی کنند. نماینده پرتغال می‌تواند حتی نیم‌نگاهی به صدر جدول داشته باشد.

{$sepehr_key_27817}

در صورتی که بارسا در دیگر در دیدار این گروه مقابل آنتروپ قعر جدولی شکست بخورد و پورتو بتواند شاختار را شکست دهد، یاران مهدی طارمی می‌توانند به عنوان صدرنشین گروه H به کار خود در مرحله پایانی لیگ قهرمانان پایان دهند.

دیدار رفت این دو تیم در آلمان با پیروزی ۳ بر یک پورتو همراه بود.

پورتو در ۴ بازی اخیر خود ۲ شکست داشته و مهدی طارمی نیز در این فصل عملکرد نوسانی از خود به نمایش گذاشته است. از آخرین گلی که طارمی برای تیمش به ثمر رسانده ۲ بازی می‌گذرد، اما ستاره ایرانی پورتو به دنبال این است تا همانند بازی رفت، با گلزنی برای تیمش نقش پررنگی در صعود پورتو به مرحله بعد داشته باشد.