ارتش اسرائیل، ۳ اسیر خود را اشتباهی به قتل رساند

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۳ نفر از اسرای خود در غزه را در منطقه شجاعیه به اشتباه به قتل رسانده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند دو نفر از کشته شدگان یوتام حاییم و سامر طلالکا نام دارند و اسم اسیر دیگر که به قتل رسیده، اعلام نشده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفته در جریان نبرد‌های شجاعیه، ارتش این ۳ اسیر اسرائیلی را بدون قصد و به اشتباه به عنوان یک تهدید شناسایی کرده و آن‌ها را هدف قرار داده و به قتل رسانده است. اما پس از بررسی منطقه شک و تردید‌هایی نسبت به هویت کشته شدگان ایجاد شد و در نهایت اجساد آن‌ها به اراضی اشغالی انتقال داده شد و پس از اینکه مورد معاینه قرار گرفتند، مشخص شد که آن‌ها سه نفر از اسرای اسرائیلی در غزه بوده‌اند.

از سوی دیگر، یک خبرنگار اسرائیلی اعلام کرد که اگر آتش‌بس نشود، فقط اجساد گروگان‌ها بازگردانده می‌شود. «یوسی ملمن»، خبرنگار سرشناس اسرائیلی تاکید کرد که اگر دولت برای آتش‌بس در غزه و مبادله اسرا اقدام نکند، صرفاً شاهد بازگرداندن اجساد اسرای اسرائیلی از غزه خواهیم بود.

جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران غزه همچنان ادامه دارد و ساعاتی پیش از این نیز، نظامیان اشغالگر اسراییلی برای چندمین بار متوالی اقدام به اسارت و برهنه کردن غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه کردند.

منبع: مهر

{$sepehr_key_28201}