برای تداوم راه شهدا به تربیت نسلی شایسته و فاخر نیاز داریم
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه، پیکر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در پادگان ثامن الائمه مشهد مقدس با حضور کارکنان گروه ۴۴۴مهندسی رزمی، تیپ ۳۷۷ و قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز تشییع گردید.

برای تداوم راه شهدا به تربیت نسلی شایسته و فاخر نیاز داریم

سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی در مراسم تشییع این شهید گمنام عنوان کرد: بزرگداشت یاد و خاطره ایشان و همه شهداء برای ما نه به صورت شکلی و نمایشی بلکه به صورت قلبی و ایمانی یک تکلیف است. این برای خود ما یک یادآوری است که حواسمان باشد شهداء رفتند که ما راهشان را ادامه دهیم. شهید در زمان خودش یک اثری دارد و در ضمیر خودش از خدا می‌خواهد اعمالش پذیرفته باشد.

{$sepehr_key_28387}

وی ادامه داد: ما از سر ناتوانی خود می‌گوییم "شهیدگمنام". شهید گمنام در پیشگاه پروردگار عالم، رسول خدا، حسین بن علی و دیگر ائمه با زیباترین و عالی‌ترین نام از او یاد می‌شود.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی گفت: شهدای ما با ایثار جان و بهترین سرمایه‌های خود چنین امنیت و آرامشی را برای ایران اسلامی ما رقم زدند که ما در پیروزی و کامیابی تمام عرصه‌ها، مرهون و مدیون چنین مجاهدت و ایثارگری‌ها باشیم.

سرتیپ دوم اکبری تصریح کرد: قطعا در تداوم راه عزتمند این شهدا ما به تربیت نسلی شایسته و فاخر نیاز داریم تا بتوانیم اهداف مورد نظر را در حیات طیبه جمهوری اسلامی ایران تداوم ببخشیم.