آمادگی صداوسیما برای مشارکت در برنامه‌‌های روز مشهد
رضا میرزاده

به گزارش شهرآرانیوز، محسن نصرپور، در نشست تخصصی مدیران رسانه با عنوان «نقش رسانه در هویت شهر» که صبح امروز، ۳۰ آذر ۱۴۰۲، در ساختمان شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در پایان سال انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را پیش‌رو داریم و آنچه باعث مشارکت مردم می‌شود، امیدواری به پیشرفت و توسعه است.

نصرپور افزود: از مدیران شهری تقاضا داریم که پیوست رسانه‌ای را مدنظر خود داشته باشند تا اقدامات آنان به صورت ویژه‌تری دیده شود؛ تمایز شاخص روز مشهد با دیگر روزهای ملّی دیگر در کشور، پیروزی مردم بر ستم بود و برهمین اساس روز ملّی مشهد باید واقعاً روز مردم این شهر باشد.

وی یادآور شد: برهمین اساس بزرگداشت روز مشهد برای رسانه‌های استان فرصت بی‌نظیری را فراهم می‌کند تا ظرفیت ویژه شهر را بازنمایی کرده و توسعه ببخشند.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی یادآور شد: ایفای مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و نهادها کم‌رنگ است و فقط برخی نهادها مانند شهرداری پای کار هستند و برای گرامیداشت این روز عزم جدی توسط دیگر سازمان‌ها دیده نمی‌شود؛ اصحاب رسانه باید مطالبه ملّی از مسئولان کلان کشوری را نیز برای این روز درنظر داشته باشند. 

{$sepehr_key_29131}