علی خطیر دوباره به جعل امضاء متهم شد+اسناد
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که هفته پیش علی خطیر از سوی هدایت الله ممبینی به سوء استفاده از سربرگ فدراسیون فوتبال متهم شده بود، خبری عجیب‌تر از مدیر باشگاه استقلال منتشر شده است.
{$sepehr_key_29291}
این خبر اختصاص دارد به جعل امضاء و حتی اثر انگشت خانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از سوی علی خطیر!

علیرضا خانی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال، با طرح شکایت در مراجع قضایی، علی خطیر مدیرعامل و فرشید سمیعی عضو هیات‌مدیره این باشگاه را به جعل امضا و اثر انگشت خود متهم کرده است.

در شکایتی که از سوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال علیه علی خطیر مطرخ شده این موارد اشاره شده است:  باشگاه استقلال با انعقاد قراردادی به عنوان مستاجر با فردی به عنوان موجر، امضا و اثر انگشت خانی را در این قرارداد ثبت کرده، در حالی که او از انعقاد قرارداد مطلع نبوده و هرگز آن قرارداد را امضا نکرده و اثر انگشتی را هم ثبت نکرده است. خانی در این شکایت صراحتا علی خطیر و فرشید سمیعی را به جعل متهم کرده است.

با توجه به طرح این شکایت خطیر باید علاوه بر حضور در فدراسیون فوتبال و دفاع از خود بابت سوء استفاده از سربرگ فدراسیون فوتبال در دادگاه نیز حاضر شود و بابت اتهاماتی که این بار از سوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به وی وارد شده، دفاع کند. عجیب است که خطیر با زیر مجموعه خود نیز اینگونه برخورد می‌کند و بدون اطلاع آن‌ها اقداماتی را با کپی برداری نمونه امضاء‌ها و حتی اثر انگشت صوری انجام می‌دهد.  

با توجه به اینکه خطیر در ۱۰ روز اخیر متهم به این دو تخلف بزرگ شده باید منتظر واکنش وزارت ورزش و جوانان به ادامه فعالیت علی خطیر در باشگاه استقلال بود.

علی خطیر دوباره به جعل امضاء متهم شد+اسناد