حماس آماده جنگی طولانی مدت است

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع خود گزارش داد که طرف‌های میانجی گر میان این رژیم و حماس دریافته‌اند زمان برای آتش‌بس رو به اتمام است و حماس آماده جنگی طولانی مدت است.

منابع مذکور که این رسانه صهیونیستی به نام آن اشاره نکرده، افزود که یحیی سنوار (رهبر حماس در غزه) از واقعیت [جنگ کنونی] اطلاع دارد و این اسرائیل است که واقعیت را به شیوه‌ای غیرصحیح تفسیر می‌کند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از این منابع اشاره کرد که سنوار در صورت ادامه جنگ یک استراتژی منظم و قاعده‌مند دارد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی از صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت که در جریان آن تاکنون بیش از ۲۰ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۵۲ هزار تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

د رپاسخ به این جنایات نیز، رزمندگان مقاومت فلسطین در نبردهای سنگین خود با ارتش رژیم صهیونیستی تلفات و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده و شهرهای صهیونیست نشین را با راکت هدف قرار داده‌اند.

منبع: ایرنا

{$sepehr_key_29354}