عملیات اجرایی پل سوم تقاطع شهید فهمیده، تقاطع خیام و پروژه میدان انقلاب مشهد به زودی آغاز می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان یزدی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه مدیریت شهری اظهار داشت: خوشبختانه طی هفته اخیر در بحث پروژه‌های عمرانی شاهد افتتاح تقاطع چهار سطحی آزادگان بودیم و امیدواریم تا پایان سال نیز چهار پروژه تقاطع غیرهمسطح نیمه‌تمام نیز به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس پروژه‌های دوربرگردان شهید میرزایی، تعریض پل دهرود، تقاطع شهید هریری، از پروژه‌هایی است که تا ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد.

محمدیان یزدی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی پروژه‌های پل سوم تقاطع شهید فهمیده، تقاطع خیام و میدان انقلاب نیز طی ۱۰ روز آینده آغاز خواهد شد که امیدواریم طی ۱۸ ماه آینده و تا پایان دوره ششم مدیریت شهری این پروژه‌ها را آماده بهره‌برداری کنیم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد درخصوص برگزاری نمایشگاه مدیریت شهری نیز اظهارکرد: این نمایشگاه فرصت خوبی را برای به نمایش گذاشتن آخرین دستاورد‌ها درباره مباحث هوشمند سازی و ارائه تکنولوژی‌های جدید در حوزه مدیریت شهری فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: معتقدم در نمایشگاه مدیریت شهری فضای مناسبی ایجادشده است تا در کنار تبادل تجربیات بخش‌های مختلف مدیریت شهری، مهمان‌های مختلفی که از کشور‌های هم‌جوار و شهر‌های مختلف دراین نمایشگاه حضور دارند، نیز با دستاورد‌های شهرداری آشنا شوند.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: درمجموع دراین نمایشگاه ۹ سازمان از زیرمجموعه معاونت عمران و حمل‌ونقل حضورداشته و آخرین دستاوردهایشان را درباره حوزه هوشمند سازی و همچنین محصولاتی را که موفق به بومی‌سازی و تولید آن شده‌اند در معرض دید عموم قرارداده اند.

محمدیان یزدی با اشاره به این نکته که شهر‌ها و شهرداری‌های مختلف می‌توانند از این دستاورد‌ها استفاده کنند ادامه داد: درمجموع امیدواریم این‌گونه نمایشگاه‌ها تداوم داشته باشد تا شهرداری‌های دیگر شهر‌ها بتوانند با محوریت شهر مشهد با آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری آشنا شوند.