دست گل‌محمدی در نیم فصل خالی‌تر می‌شود| سرلک و عمری سرباز می‌شوند
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، میلاد سرلک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس چند ماه پیش موفق شد با استفاده از قانون دعوت به تیم ملی همچنان به بازی برای پرسپولیس ادامه دهد، اما شرایط سنی این بازیکن به گونه‌ای است که در نیم فصل باید به خدمت سربازی اعزام شود و دیگر نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

محمد عمری نیز دیگر بازیکنی است که در نیم فصل سرباز خواهد شد و اگر این بازیکن نیز مجاب به حضور در خدمت سربازی شود، پرسپولیس یک ستاره دیگر خود را نیز از دست خواهد داد و آنگاه دست یحیی گل‌محمدی برای نیم فصل دوم خالی‌تر از هر زمان دیگری خواهد شد.
{$sepehr_key_29594}
گل‌محمدی همین حالا بار‌ها به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده نیاز به جذب بازیکن دارد وتیمش در برخی پست‌ها کمبود دارد و حالا اگر سرلک و عمری نیز از ترکیب پرسپولیس نیم فصل دوم جدا شوند، دست او خالی‌تر هم خواهد شد.

البته زمزمه‌هایی درباره اینکه شایداین دو بازیکن بعد از پایان فصل به خدمت سربازی اعزام شوند وجود دارد که باید دید قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی آیا چنین اجازه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهد داد تا از این دو بازیکن استفاده کند یا خیر؟!

دو سال پیش محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به دلیل فرا رسیدن موعد اعزام به خدمت سربازی نتوانستند تا پایان فصل در استقلال به بازی ادامه دهند و حالا باید منتظر ماند و تصمیم سازمان نظام وظیفه در خصوص بازیکنان پرسپولیس را مشاهد کرد.