تقدیر وزیر بهداشت از اقدامات شهرداری مشهد در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی شهردار مشهد، در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی طی تماسی مراتب تشکر خود را از اقدامات مدیریت شهری درخصوص مقابله با ویروس کرونا را اعلام داشتند.
وی تصریح کرد: مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه هستند لذا هیچ فعالیت مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضا آرایی شهری و گلکاری‌ها تعطیل نخواهد شد.

وی ادامه داد:رفت و روب و جمع آوری پسماند در حال حاضر برای ما اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد لذا در جمع‌آوری و دفع پسماند‌ها به ویژه دفع زباله‌های بیمارستانی باید توجه بسیار جدی لحاظ شود و خطوط تفکیک زباله همچنان تا اعلام وضعیت سفید فعال نشوند.

وی افزود: تاکید می‌کنم که باید تامین ماسک و وسایل ضروری پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا برای کارگران خدمات شهری و پاکبانان و سایر افرادی که در صف مقدم فعالیت‌های شهری قرار دارند، مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در مجموع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بر تغییر الگو‌های رفتاری، بهره گیری از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های الکترونیکی برای پاسخگویی به شهروندان، افزایش هم افزایی درون سازمانی، تقسیم کار در ستاد تدبیر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان و به دنبال آن تیم مدیریت شهری و اطلاع رسانی متمرکز به شهروندان تاکید داریم.
 
وی افزود: در این میان بازرسی شهرداری مشهد نیز باید برای رصد اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعال شود.