پلیس در یک قدمی سارقان مسلح در مشهد
مهدی قرآنی- سرتیپ ابراهیم قربانزاده  جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از سرقت مسلحانه در حوالی مشهد و جستجو‌های گسترده برای دستگیری ۳سارق مسلح خیابانی خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت:راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۷شب گذشته ۳ مرد ناشناس را از میدان سپاد مشهد به مقصد ۳راهی فردوسی سوار خودروی خود کرد.

وی افزود:بنا بر ادعای شاکی پرونده، دقایقی بعد خودرو در مسیر ۳ راهی فردوسی حرکت می‌کرد که ناگهان ۳ سارق مسافرنما با تهدید اسلحه کلت کمری از راننده خواستند به مسیری فرعی بپیچد.
 
 قربانزاده اظهار داشت: متهمان خشن با تهدید، خودرو را به بیابان‌های اطراف شهر کشاندند و چون راننده در برابر آن‌ها مقاومت نشان می‌داد به تیراندازی هوایی اقدام کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اظهار داشت:متهمان پس از ضرب و شتم راننده پراید، دست هایش را بستند وبا سرقت تمام مدارک، وجوه نقد و خودروی پراید او را کنار یک کال در بیابان رها کردند و متواری شدند.

 قربانزاده گفت:متهم که در تاریکی شب دچار ترس و وحشت شده بود پس از ۷۵ دقیقه پیاده‌روی خود را به روستای خوش هوا در حوالی مشهد رساند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:با گزارش سرقت مسلحانه به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اهمیت موضوع، دستوارت لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.