اعلام فروش فوق‌العاده ۲ خودرو گروه سایپا + لینک و زمان ثبت‌نام (۷ دی ۱۴۰۲)
مریم ذوالفقاری منظری

به گزارش شهرآرانیوز، در این طرح متقاضیان خرید خودرو‌های شاهین با گیربکس اتوماتیک و ساینا اس DA طرح عادی، طرح جوانی جمعیت و خانواده و طرح فرسوده که حائز شرایط ثبت‌نام باشند، امکان پیش‌ثبت‌نام اولیه از طریق سامانه یکپارچه به آدرس www.esalecar.ir را دارند.

زمان ثبت‌نام

ثبت نام از فردا پنجشنبه، ۷ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵ روز فراهم است.

شرایط ثبت نام

پس از پایان مهلت ثبت‌نام، فهرست منتخبان خرید خودرو‌های مذکور به تعداد و ظرفیت تعریف شده از طریق شرکت ایران فاوا به گروه سایپا اعلام می‌شود.

اطلاعات تمامی منتخبان خرید خودرو براساس محدودیت‌های اعلام شده مطابق مصوبات شورای رقابت بررسی و کنترل می‌شود و در صورتی که منتخبان، حائز شرایط ثبت‌نام باشند، پیامک اطلاع‌رسانی با ذکر زمان ثبت‌نام توسط شرکت سایپا ارسال و امکان ثبت‌نام آن دسته از متقاضیان در سایت فروش اینترنتی گروه سایپا فراهم می‌شود.

{$sepehr_key_30385}

اطلاعات منتخبان در سایت سامانه یکپارچه بارگذاری خواهد شد.

منتخبانی که اطلاعاتشان در سامانه یکپارچه بارگذاری و پیامک اطلاع‌رسانی برای آن‌ها ارسال می‌شود، ظرف مدت ۵ روز از زمان اطلاع‌رسانی فرصت واریز وجه و تکمیل وجه به حساب سایپا را خواهند داشت.

متقاضیان مربوط به طرح جوانی جمعیت و خانواده پس از احراز شرایط از طریق استعلام از سازمان ثبت احوال و همچنین برای متقاضیان طرح فرسوده پس از تایید اسقاط خودرو فرسوده در سایت ستاد نوسازی ناوگان پیامک اطلاع‌رسانی و امکان ثبت‌نام برای این دسته از متقاضیان فراهم می‌شود.

پس از واریز وجه و ثبت‌نام، متقاضیان با مراجعه به نمایندگی‌های مورد انتخاب خود نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام و دریافت قرارداد فی‌مابین اقدام خواهند کرد.