انهدام ۴ بولدوزر و یک تانک مرکاوای ارتش اسرائیل| شهادت ۲ مبارز فلسطینی

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ۴ بولدوزر و یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال خان‌یونس هدف قرار داده است.

همچنین مبارزان قسام موفق شدند یک تانک و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار بدهند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در محور کتیبه در خان‌یونس با یک گروه ۱۰ نفره پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی و یک سگ شناسایی به شدت درگیر شده و ضمن هدف‌قراردادن آنان با تسلیحات مناسب، این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده‌اند.

گردان‌های قدس بیان کرد که در این درگیری‌ها ۲ تن از مبارزان این گردان‌ها نیز به شهادت رسیده‌اند.

علاوه بر این یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «Sky Racing» به شماره ۵۲۳ از سوی مبارزان گردان‌های قدس در آسمان شهر غزه سرنگون شد.

گردان‌های قدس اعلام کرد که یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با بمب هدف قرار داده و آن را منهدم کرده است.

در محور‌های پیشروی شهر غزه نیز مبارزان گردان‌های قدس با سلاح تیربار با نظامیان و جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شدت درگیر شدند.

همچنین «ناحال عوز» از سوی گردان‌های قدس با موشک‌های «۱۰۷» و خمپاره هدف قرار داده شد.

منبع: مهر

{$sepehr_key_30467}