تقدیر ویژه از بانوان در جشنواره اهدای نشان مشهدالرضا

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی با بیان اینکه نشان مشهدالرضا به افتخار آفرینان مشهد اهدا می‌شود، اظهار کرد: این افتخارآفرینان می‌توانند مشهدی نباشند، اما برای این شهر خدمت ارزنده‌ای انجام داده باشند که این کار و خدمت می‌تواند آن فرد را به عنوان الگویی برای جامعه ما تبدیل کند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با تاکید بر اینکه بحث الگوسازی به خصوص برای قشر نوجوان و جوان یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه شناسان است، افزود: در همین راستا اهدای نشان مشهد الرضا به الگوسازان این شهر صورت می‌گیرد.

سلیمی تصریح کرد: برای انتخاب نامزد‌های دریافت نشان مشهد الرضا هشت کارگروه تعریف شد که این کارگروه‌ها شامل کارگروه های، ایثار مقاومت و شهادت، اجتماعی، ورزش و سلامت، علمی و فناوری، زیارت و خدمات زائر، بهداشت درمان و محیط زیست، فرهنگی و هنری و اقتصادی است.

وی در خصوص نحوه انتخاب افراد، اظهار کرد: ابتدا در کارگروه‌ها بر اساس ویژگی‌های عمومی و تخصصی، افراد مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس در کمیسیون تطبیق و هیئت داوران از میان افرادی که کارگروه‌ها معرفی می‌کنند، در هشت بخش به افراد نشان مشهد الرضا اهدا می‌کنند.

{$sepehr_key_30615}

عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس اهدای نشان مشهد الرضا را مختص افرادی برشمرد که برای اعتلا و جایگاه مشهد تلاش کنند.

سلیمی تاکید کرد: باید نخبگان و فرهیختگان مشهد با چنین غنای فرهنگی و هویتی به جامعه معرفی شوند.

وی عنوان کرد: نشان مشهد الرضا اولین بار است که در حال انجام است، انشالله استمرار این کار بتواند موثر باشد.

منبع: فارس