در رویداد شهربانو هنرمندان بانو از سراسر ایران به تبادل تجربه پرداختند
بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، سمیرا صبوریان معمار از شهر مشهد که تازه وارد عرصه فیلم سازی شده و از طریق تبلیغات با روایت شهر آشنا شده است، در خصوص این رویداد اظهار کرد: به طور کلی اتفاق قشنگی بود از این جهت که بانوان هنرمند مشهدی و سایر شهر‌های ایران دور هم جمع شدند و با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شدند. همچنین این رویداد سبب شد تا بتوانیم با هنرمندان بانو خود در سراسر ایران آشنا شویم.

وی با اشاره به ارائه سوژه‌های روز گذشته، افزود: به نظر بنده باید بر روی سوژه‌ها مطالعه و دقت نظر بیشتری می‌شد و در این حوزه پخته‌تر عمل می‌کردند. ما در شهر مشهد سوژه‌های مهم‌تری داریم که می‌توانستند به آن‌ها بپردازند. البته باید بگویم که سوژه خوب هم بود.

صبوربان ادامه داد: بنده به عنوان کسی که تازه وارد این عرصه شده از این رویداد خیلی استقبال کردم و این فعالیت را به فال نیک می‌گیریم، تجربه‌ها و آموزش‌های خوبی کسب کردم.

سلسله رویداد‌های روایت شهر در چهار بخش مستند، خرده روایت، شهربانو و قالب‌های خلاق و نوآور تولیدی، با هدف تولید فیلمنامه طراحی شده است. گفتنی است؛ این رویداد توسط موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار می‌شود.

{$sepehr_key_30626}