پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی در خراسان رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱۰ دی ۱۴۰۲)
رومینا مألوف

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته (از ۲ تا ۸ دی ۱۴۰۲)  به شرح زیر است:

۱- فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی، با فروش ۳۳هزار و۶۲ بلیت در ۵۹۴ سانس، ۱۳ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال فروش داشته است.  

اکران این فیلم از پنجم مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۲- فیلم سینمایی ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری، با فروش ۲۰هزار و ۸۷۶ بلیت در ۴۷۱ سانس، ۹میلیارد و ۲۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است.

اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۳- فیلم سینمایی ورود خروج ممنوع به کارگردانی امید آقایی، با فروش ۱۸هزار و۴۱۵ بلیت در ۴۲۵ سانس، ۸ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال فروش داشته است.

اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۴- فیلم سینمایی فسیل به کارگردانی کریم امینی، با فروش ۱۱هزارو۱۲۶ بلیت در ۳۰۵ سانس، ۴ میلیارد و ۶۶۹ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال فروش داشته است.

اکران این فیلم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است.  

۵- فیلم سینمایی بچه زرنگ به کارگردانی حامد جعفری، با فروش ۴هزارو۵۸۰ بلیت در ۱۹۰ سانس، یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون و ۷۷۵ هزار ریال داشته است.  

اکران این فیلم از ۵ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

{$sepehr_key_30998}

۶- فیلم سینمایی گانورا به کارگردانی سیداحمد علمدار، با فروش ۳هزارو۷۹۷ بلیت در ۱۴۸ سانس، یک میلیارد و ۲۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است.

اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۷- فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مستانه مهاجر، با فروش ۲هزارو۱۹۵ بلیت در ۱۱۳ سانس، ۹۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است.  

اکران این فیلم از ۲۴ آبان ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۸- فیلم سینمایی نارگیل۲ به کارگردانی سیدداود اطیابی، با فروش هزارو ۵۸۸ بلیت در ۷۳ سانس، ۵۹۱ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است.  

اکران این فیلم از ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۹- فیلم سینمایی گیج‌گاه به کارگردانی عادل تبریزی، با فروش هزار و ۴۴۲ بلیت در ۹۰ سانس، ۵۸۷ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است.

اکران این فیلم از ۱۲ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۱۰- فیلم سینمایی پالایشگاه به کارگردانی مهرداد خوشبخت، با فروش ۷۲۶ بلیت در ۶۲ سانس، ۳۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است.

اکران این فیلم از ۲۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

{$sepehr_key_30999}