نشست «رسانه و مقاومت» در مشهد برگزار شد (۱۳ دی ۱۴۰۲)
رضا میرزاده

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و فرارسیدن چهارمین سالروز شهادت فرمانده پرافتخار جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دومین نشست از سلسله نشست‌های انتقال تجارب در حوزه بین الملل با عنوان «رسانه و مقاومت» در مشهد برگزار شد.

 این نشست تخصصی که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای و روابط عمومی استان خراسان رضوی و مشهد برگزار شد، «محمدرضا قلندر شریف» شهردار مشهد مقدس ضمن خیرمقدم به حاضران، به بیان نکاتی درباره ضرورت‌های فعالیت‌های فعالان رسانه‌ای در جهاد رسانه‌ای پرداخت.

دیگر سخنران مراسم نیز سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به تشریح وظایف فعالان رسانه‌ای در بازنمایی رسانه‌ای فعالیت‌های جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی در عرصه رسانه‌ای دنیا پرداخت.

در ادامه این مراسم «حسن شمشادی» خبرنگار حوزه بین الملل ضمن بیان خاطراتی از آغاز تحولات دمشق و حضور داعش در سوریه، به تبیین الزامات خبرنگار بحران و جنگ پرداخت.

همچنین «سهیل کریمی» خبرنگار و مستندساز حوزه بین الملل نیز ضمن بیان خاطراتی از حضور خود در عرصه مستندسازی، به بیان برخی از نکات پیرامون نحوه بیان روایت در بحران پرداخت و تاکید کرد که در بیان این روایت ها، روایت اول تعیین کننده است و مشخص می‌کند توپ در کدام جریان است.

گفتنی است در این مراسم بنا بر آن بود که «علی خفاف» معاون اجتماعی حشد الشعبی نیز به ایراد سخنرانی بپردازد که با توجه به همزمان بودن مراسم با مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در عراق، نتوانست در مشهد حضور پیدا کند و در قالب یک پیام کوتاه ویدئویی، به بیان نکاتی درباره نقش آفرینی رسانه در عرصه بین الملل پرداخت.

{$sepehr_key_31722}