نویدکیا با سپاهان تمام کرد؟| محرم وعده قهرمانی نداد!
کوروش راوی

گروه ورزش| شهرآرانیوز، از ابتدای فصل مشخص بود که قرار نیست همکاری بلندمدتی بین مورایس و سپاهان وجود داشته‌باشد و برخی مسائل مورایس را از فصل قبل دلسرد کرده‌بود، ولی اتفاقات اخیر حول باشگاه سپاهان باعث شد از آنچه که سپاهانی‌ها هم فکر می‌کردند، این همکاری زودتر به پایان برسد.

{$sepehr_key_31741}

سپاهان حالا بی مورایس باید لیگ را ادامه دهد و هیات مدیره طلایی‌پوشان تشکیل جلسه داد تا گزینه‌های جانشین را بررسی کند. در این جلسه حتی اسم اسکوچیچ هم مطرح شده، اما در نهایت جمع بندی مدیرعامل فعلی سپاهان این بوده که باید یک فرد باسابقه و آشنا به فوتبال اصفهان کار را به دست بگیرد تا سپاهان از این بحران خارج شود.

برای همین مذاکرات با محرم نویدکیا آغاز شد و او در نهایت بی اینکه وعده قهرمانی دهد، قراردادش را با سپاهان امضا کرد. مورایس به صورت کاملا رسمی درخواست فسخ داده و به بهانه بند فسخی که دارد، مشکلی هم او را تهدید نخواهدکرد، اما اینکه چرا یک ایرانی جانشین سپاهان مورایس شد عجیب است.

سپاهان که به شدت متمول است و رقم زیادی برای قرارداد بازیکنانش خرج کرده، با محرم قراردادی دو فصل و نیمه بسته تا این بار  سرنوشتی متفاوت را با دوره قبلی سرمربی گری محرم تجربه کند.