محدودیت‌های رفت‌وآمد جاده‌ای در مبادی ورودی خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ هادی امیدوار افزود: این محدودیت‌ها در ۱۴ نقطه و در چهار مسیر اصلی غرب، شمال، جنوب و شرق در سطح استان خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در مسیر غرب کاهک داورزن، نیشابور در محل پلیس راه، عوارضی ملک‌آباد، ایست بازرسی درونه بردسکن و پلیس راه جغتای- جاجرم از جمله این نقاط چهارده‌گانه است که برای کنترل در نظر گرفته شده است.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در مسیر جنوب، در پلیس‌راه بجستان، ایستگاه ایست بازرسی شهید سالاری گناباد، ایستگاه ایست بازرسی کامه تربت حیدریه و نشتیفان در خواف از دیگر نقاطی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.

 

 امیدوار گفت: در مسیر شرق ایست بازرسی مالکی، ایست بازرسی اسماعیل‌آباد، محور سرخس و برای مسیر شمال نیز در محور کلات به مشهد پاسگاه گوجگی و در مسیر قوچان- چناران- مشهد هم مقابل پلیس راه قوچان کنترل‌ها اعمال می‌شود.

 

 عضو کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی درباره کنترل‌های اعمالی در این طرح عنوان کرد: کنترل‌های اعمالی در این طرح شامل کنترل‌های ترکیبی از جمله بهداشتی و پایش سلامت مسافران است. ضمنا این طرح شب گذشته مصوب شده و از صبح امروز در حال اعمال بخشی از آن هستیم و به مرور از امروز ادامه این طرح اجرا می‌شود.

 

 رئیس پلیس راه فرماندهی خراسان رضوی با بیان اینکه این محدودیت‌ها فعلا و در چند روز آینده برای جلوگیری از گسترش کرونا اتخاذ شده و ممکن است در آینده لغو شود، تاکید کرد: اتباع خارجی نیز باید به صورت کنترل‌شده مستقیما به مرز عودت شوند. این افراد در همان ورودی استان مستقیم به مرز منتقل می‌شوند.