آمار هفتگی پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی در خراسان رضوی (۱۶ دی ۱۴۰۲)
رومینا مألوف

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته (از ۹ تا ۱۵ دی ۱۴۰۲)  به شرح زیر است:

۱- فیلم سینمایی فسیل به کارگردانی کریم امینی، با فروش ۸۱۱ هزار و ۱۶۴ بلیت در ۱۶ هزار و ۶۱۷ سانس، ۳۳۹ میلیارد و ۷۸۱ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است.  

۲- فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی، با فروش ۶۷۹ هزار و ۲۲۰ بلیت در ۱۰ هزار و ۷۰ سانس، ۲۸۹ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۳۳۴ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از پنجم مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۳- فیلم سینمایی شهر هرت به کارگردانی کریم امینی، با فروش ۲۲۷ هزار و ۹۶۸ بلیت در ۷ هزار ۷۰۷ سانس، ۹۵ میلیارد و ۷۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۲۵ ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۴- فیلم سینمایی بچه زرنگ به کارگردانی حامد جعفری، با فروش ۲۰۲ هزار و ۲۲۱ بلیت در ۴ هزار و ۲۸۳ سانس، ۶۴ میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۸۱۵ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

{$sepehr_key_32305}

۵- فیلم سینمایی ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری، با فروش ۸۲ هزار و ۴۷۰ بلیت در هزار و ۷۲۷ سانس، ۳۷ میلیارد و ۱۹۱ میلیون و ۱۲۵ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۶- فیلم سینمایی آهنگ دو نفره به کارگردانی آرزو ارزانش، با فروش ۷۹ هزار ۹۴۲ بلیت در ۴ هزار و ۷۱ سانس، ۳۱ میلیارد و ۷۹۰ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۷- فیلم سینمایی نارگیل۲ به کارگردانی سیدداود اطیابی، با فروش ۷۳ هزار و ۵۴۲ بلیت در ۳ هزار و ۴۱۹ سانس، ۲۶ میلیارد و ۴۲۴ هزار ۷۹۰ ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۸- فیلم سینمایی ورود خروج ممنوع به کارگردانی امید آقایی، با فروش ۵۸ هزار ۶۰۶ بلیت در هزار و ۳۵۱ سانس، ۲۵ میلیارد و ۳۱۴ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.  

۹- فیلم سینمایی سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور، با فروش ۴۸ هزار ۸۸۵ بلیت در ۲ هزار ۶۲۹ سانس، ۲۲ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۰- فیلم سینمایی گیجگاه به کارگردانی عادل تبریزی، با فروش ۴۹ هزار و ۱۰ بلیت در ۲ هزار ۲۲۱ سانس، ۲۱ میلیارد و ۹۹۶ میلیون و ۴۷۵ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۲ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.