داوطلبان تاییدنشده چگونه می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند؟

به گزارش شهرآرانیوز، هادی طحان نظیف اظهار کرد: داوطلبانی که به هر علتی صلاحیتشان در مرحله قبل تایید نشده به مدت سه روز از ساعت ۸ تا ۱۸ یکشنبه هفدهم تا سه شنبه نوزدهم دی فرصت دارند در «سامانه داوطلب» شکایت خود را ثبت کنند.

وی افزود: در سامانه داوطلب، امکان ثبت مستندات، درخواست ملاقات حضوری و نوبت گیری هم برای داوطلبان انتخابات وجود دارد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بر اساس قانون، شورای نگهبان به عنوان مرجع تجدید نظر نهایی، مهلت ۳۰ روزه دارد تا درباره افرادی که اعتراضشان را ثبت کرده باشند، اعلام نظر قطعی کند.

طحان نظیف خاطرنشان کرد: سامانه داوطلب هم از پیوند پیامک شده برای داوطلبان و هم از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان در دسترس است.

وی در پایان عنوان کرد: ثبت اعتراض داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت حضوری انجام نمی‌شود و از طریق سامانه صورت می‌پذیرد.

منبع: میزان

{$sepehr_key_32395}