بررسی قیمت مسکن نوساز در تهران | ۱۶۵ متر از این خاک ۲۸ میلیارد تومان!

به گزارش شهرآرانیوز، برای خرید خانه‌ای نوساز در محدوده پونک با متراژ ۱۶۵ متر و ۳ اتاق خواب را به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد آپارتمان نوساز دیگری در همین محدوده با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب در روز‌های گذشته با قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده زعفرانیه با متراژ ۲۲۰ متر و ۳ اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۶۹ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد خرید واحدی نوساز با ۲ اتاق خواب را در محدوده قیطریه را دارید، میتوانید آپارتمانی ۱۰۰ متری را با قیمتی بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده سعادت‌آباد با زیربنای ۱۳۰ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۴۰ میلیارد تومان احتیاج دارید؛ و واحد ۱۸۰ متری دیگری در محدوده ولنجک با ۳ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این واحد در روز‌های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۹۰ میلیارد تومان معامله شده است.

با بودجه‌ای معادل ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان میتوانید واحد نوساز دیگری در محدوده طرشت با زیربنای ۱۰۲ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

بررسی قیمت مسکن نوساز در تهران | ۱۶۵ متر از این خاک ۲۸ میلیارد تومان!

منبع: اقتصاد آنلاین

{$sepehr_key_32529}