رسانه‌ها و فعالان خبری و رسانه‌ای برتر درحوزه انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر می‌شوند

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه درجلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به توجه حداکثری به موضوع مشارکت و سلامت انتخابات افزود: رسانه‌ها در حوزه مشارکت و همچنین سلامت انتخابات در استان نقش مهمی را ایفا می‌کنند و تلاش ارزشمند آنان در گذشته و امروز برکسی پوشیده نیست لذا شایسته است که در ستاد انتخابات به این تلاش ارج نهاده شود.

وی ادامه داد: اداره‌کل روابط عمومی استانداری همکاری خوبی را با رسانه‌ها آغاز کرده است و باید طرح‌های مردمی در این حوزه طراحی و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات برای اجرایی کردن آن تلاش کند.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی کار‌های انجام شده در کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان را بررسی و با استماع گزارش‌ها آخرین تصمیمات برای رفع چالش‌های کاری در این بخش را اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: در حوزه‌های انتخابیه برای سلامت برگزاری انتخابات نهایت حساسیت را داریم و ستاد با رصد دقیق نسبت به کارمندان دولت در سراسر استان از عمل آنان براساس دستورالعمل‌ها مطمئن شوند و نسبت به لغزش‌ها برخورد کنند.

نظری خواستار برگزاری جلسات موضوعی کمیته‌ها با حضور اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات برای رصد، بررسی و اخذ تصمیمات به موقع برای برگزاری انتخابات بدون هیچ گونه چالشی شد و از معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی خواست آخرین مراحل آمادگی در کمیته‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

{$sepehr_key_33384}