معرفی گوشی تاشوی Honor Magic V2 RSR Porsche Design | جادوی فناوری را ببینید

به گزارش شهرآرانیوز، آنر ماه گذشته میلادی از آغاز همکاری‌اش با پورشه‌دیزاین خبر داد و حالا اولین محصول این همکاری معرفی شده است: آنر مجیک V2 RSR‌ پورشه‌دیزاین با طراحی متفاوت و جذاب.

گوشی جدید آنر از سخت‌افزار یکسان با گوشی تاشو مجیک V2 بهره می‌برد، اما تنها یک نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. طراحی ظاهری گوشی جدید آنر تغییرات زیادی را تجربه کرده است. این گوشی از رنگ خاکستری مخصوص پورشه و امضای طراحی بدنه پورشه، Flyline، بهره می‌برد.

در ماژول دوربین اصلی از آلیاژ تیتانیومی استفاده شده و آنر می‌گوید در ساخت بدنه از فایبرگلاس خودروهای اسپرت استفاده کرده است.

معرفی گوشی تاشوی Honor Magic V2 RSR Porsche Design | جادوی فناوری را ببینید

گوشی جدید آنر به‌لطف فریم با آلیاژ منیزیم و لولا با آلیاژ تیتانیوم وزنی برابر ۲۳۴ گرم دارد که تقریباً با نسخه عادی مجیک V2‌ یکسان است. این گوشی هوشمند به نسل قبلی تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، مجهز شده است.

{$sepehr_key_33568}

گوشی تاشو آنر از دو نمایشگر بهره می‌برد: نمایشگر بیرونی ۶.۴۳اینچی LTPO OLED با رزولوشن ۱۰۸۰p و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز، و نمایشگر درونی ۷.۹۲اینچی LTPO OLED با رزولوشن ۲۱۵۶ در ۲۳۴۴ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز. این دستگاه باتری ۵۰۰۰میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶واتی دارد.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده که سنسور اصلی‌اش ۵۰مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۱.۹ است. همچنین با دوربین ۲۰مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲.۵برابر و دوربین اولتراواید ۵۰مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۲.۰ روبه‌رو هستیم. دوربین سلفی این دستگاه، روی نمایشگر بیرونی، ۱۶مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۲.۲ است.

گوشی آنر مجیک V2 RSR‌ پورشه‌دیزاین از امروز با قیمت ۲۲۵۰ دلار وارد بازار چین می‌شود.

منبع: دیجیاتو