تصادف زنجیره‌ای در فریمان، ۲۳ مصدوم برجای گذاشت + فیلم و عکس

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسن نیکومنش خاطرنشان کرد: امروز شنبه ۲۳ دی در پی تماس تلفنی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در جاده فریمان_ تربت‌جام اکیپ امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی فریمان بلافاصله با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

{$sepehr_media_939232_640_360}

وی با بیان اینکه این تصادف زنجیره‌ای در ۳۰ کیلومتری فریمان لاین برگشت به این شهرستان رخ داده است، اظهار کرد: در این تصادف زنجیره‌ای حدود ۲۰ دستگاه خودرو به دلیل طوفان شن و عدم دید کافی در جاده به صورت جلو به عقب با یکدیگر برخورد کردند.

تصادف زنجیره‌ای در فریمان، ۲۳ مصدوم برجای گذاشت + فیلم و عکس

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان با اشاره به اینکه بعضی از این خودروها خسارت سنگینی دیده بودند، بیان کرد: خوشبختانه این تصادف خسارت جانی نداشت.

وی با اعلام اینکه هم اینک وضعیت طوفان شن در این منطقه کاهش یافته و دید رانندگان به وضعیت عادی بازگشته است، گفت: با تلاش نیروها جاده باز و خودروها در حال تردد هستند.

نیکومنش گفت: رانندگان حتماً قبل از تردد در محورها از عادی شدن شرایط هوا اطلاع یابند.

ظهر امروز تصادف زنحیره‌ای در مسیر جاده فریمان تربت‌جام به دلیل طوفان شن و کاهش دید افقی رخ داد که نیروهای پلیس‌راه، آتش‌نشانی، اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر با هدف امدادرسانی و رهاسازی مصدومان حادثه در محل حاضر شدند.

چهار تصادف زنجیره‌ای در فریمان خراسان رضوی ۲۳ مصدوم برجای گذاشت

معاون سیاسی فرماندار فریمان گفت: امروز شنبه وقوع توفان شن و گردو خاک در سطح جاده های این شهرستان، موجب تصادف زنجیره ای میان ۴۳ خودرو و مصدوم شدن ۲۳ نفر شد.

{$sepehr_key_33836}