رقابت ۶ نماینده خراسان رضوی در چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر + زمان و مکان اجرا
مریم ضیغمی

به گزارش شهرآرانیوز در میان آثار پذیرفته شده در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۶ تئاتر از استان خراسان رضوی در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی محمد جهان پا روز یکشنبه یکم بهمن ماه و دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲ در دو سانس ۱۷ و ۲۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

همچنین «ترمز اضطراری» به قلم شادی غفوریان و کارگردانی بهار فاضلی راد در اولین روز از این رویداد روز یکشنبه اجرا خواهد داشت. این نمایش ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

همچنین سه شنبه ۳ بهمن ماه «بیرون پشت در» به نویسندگی ولفگانگ بورشرت و کارگردانی محمداسماعیل بیگی در دو سئانس ۱۶:۳۰ و ۲۰ در تالار دکتر ناظر زاده تماشاخانه ایرانشهر به رقابت می‌پردازد.

تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر هم پذیرای نمایش «مرغ سحر» به قلم آرش خیرآبادی به کارگردان رضا حسینی در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ خواهد بود.

نمایش «فخرالزمان» به قلم ابراهیم عادل نیا و کارگردانی مهدی مسروری دوشنبه ۹ بهمن ماه در دو سئانس ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در تالار شهید قشقائی مجموعه تئاتر شهر اجرای صحنه‌ای خواهد داشت.

«سرجوقه» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری هم در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آخرین نمایش از این رویداد است که ۱۱ بهمن ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

چهل‌و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری «مهدی حامد سقایان» در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

جدول اجرا‌های جشنواره چهل و دوم جشنواره تئاتر فجر در این لینک قابل مشاهده است.

{$sepehr_key_33978}