دستگاه قضایی آماده حمایت و پشتیبانی از طرح‌های مردمی شهرداری مشهد است
علی صمدی جوان

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از حفاری تونل خط ۴ قطار شهری مشهد که با حضور مدیرکل دادگستری خراسان رضوی، دادستان استان و جمعی از نمایندگان شورای اسلامی مشهد مقدس برگزار شد به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: هرچه بتوانیم برای مردم بیشتر کار کنیم، رضایتمندی عمومی هم افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: شاید مردم ندانند در زیر زمین شهر بزرگی مانند مشهد، چه اقدامات و خدمات گسترده‌ای به نفع آسایش شهروندان مهیا می‌شود و واقعا برای ساختن یک متر مترو، چه رنج‌ها و برنامه ریرزی‌های گسترده‌ای شکل می‌گیرد که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

{$sepehr_key_34707}

مرتضوی افزود: هدف از بازدید امروز، اعلام حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی از تمام اقداماتی است که تسهیل گر زندگی شهروندان و تسریع دهنده خدمات به ایشان باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان از زحمات شهرداری مشهد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تقدیر و تشکر می‌کند که علیرغم سختی‌ها و کمبود‌های مالی، هیچ گاه کار خدمت رسانی را متوقف نکردند و همین که شروع حفاری خط چهارم قطار شهری مشهد از منطقه‌ای محروم شکل گرفته است، نشان گر عمق علاقمندی آنان به خدمت به مردم است.