قول هیات مدیره استقلال به نکونام | خرید بازیکن جدید قطعی است
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام از اولین روز‌های شروع نقل و انتقالات نیم فصل اعلام کرد تیمش نیاز به جذب دو تا سه بازیکن دارد. تا کنون فقط سیلوای برزیلی به استقلال ملحق شده است.

فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این باره می‌گوید: «ما مطمئنا بازیکن جدید می‌گیریم و از برنامه‌های نقل و انتقالاتی عقب نیستیم. اینکه چه بازیکنانی می‌گیریم به نظر سرمربی محترم و همچنین جلسه‌ای که قرار است بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم برگزار شود بستگی دارد. مدیرعامل استقلال به قوانین و مقررات روز فوتبال جهان تسلط دارد و سرمربی استقلال علاوه بر اینکه از بهترین‌های مربیگری فوتبال ایران محسوب می‌شود، سابقه بازی در اروپا را دارد و با نقل و انتقالات اروپایی و بزرگ هم آشنااست.»

{$sepehr_key_34746}

سمیعی اعتقاد دارد بین نکونام و خطیر مشکلی وجود ندارد: «بیشتر شاهد بحران سازی‌های کاذب هستیم، اما در واقعیت هماهنگی و تعامل بین مدیرعامل و سرمربی برقرار است و باشگاه از بحران‌های اول فصل فاصله گرفته و به ثبات رسیده است و مسیر کاملا روبه رشدی دارد. امید داریم که در این فصل با حضور جواد نکونام بار دیگر قهرمان لیگ برتر ایران شویم.»

با توجه به صحبت‌هایی که سمیعی انجام داده باید منتظر برگزاری نشست میان نکونام و خطیر بود، اما مشخص نیست این جلسه چه زمان برگزار خواهد شد.