نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیان الکترونیک و ایفاسرام اردکان در لیگ والیبال | نیان در بحران
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و ایافاسرام اردکان عصر امروز، ۴ بهمن ۱۴۰۲ در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که نیانی‌ها در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک مغلوب نماینده اردکان شدند.

شاگردان صمدی در این دیدار در ست‌های اول، دوم و چهارم و با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۲۲ از ایفاسرام شکست خوردند و تنها در ست سوم و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند.

نیان در تقابل قبلی خود در لیگ برتر والیبال برابر پاس، مس رفسنجان و طبیعت شکست خورده بودند و برای جبران مافات پا به این میدان گذاشته بودند که باز هم حریف مهمان خود نشده و چهارمین شکست متوالی خود در لیگ برتر و در نیم‌فصل متحمل شدند.

{$sepehr_key_36009}

نیان در حالی به چهارمین شکست متوالی خود دست پیدا کرد و ۳ شکست آن در خانه و در سالن مهران مشهد رقم خورده است، این در حالی است که شاگردان صمدی در نیم‌فصل نخست تنها در یک دیدار خانگی خود شکست خوردند و پیش از آغاز نیم فصل دوم روی دیدار‌های خانگی خود برای کسب امتیازات کامل و کسب سهمیه پلی‌آف حسابی ویژه باز کرده بودند.

حال با قبول چهارمین شکست متوالی نارنجی‌پوشان مشهدی به نظر می‌رسد نیان وارد بحران شده و شاید نه تنها دیگر امیدی برای کسب سهمیه پلی‌آف نداشته باشد، بلکه باید زین پس برای بقا در لیگ برتر بجنگد.

نیان الکترونیک با این شکست با ۶ برد در جایگاه دوازدهم لیگ چهارده تیمی والیبال قرار گرفت و تنها یک پیروزی نسبت به شهرداری گنبد رده سیزدهمی دارد.
نیانی‌ها در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، یکشنبه ۸ بهمن در یزد به مصاف شهداب رده سومی خواهند رفت.

ویدیو خلاصه بازی نیان الکترونیک و ایفاسرام اردکان

{$sepehr_media_949698_640_360}