نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، نهاده ها و سیستم‌های آبیاری در مشهد آغاز به کار کرد + فیلم
مرتضی محمدپور

به گزارش شهرآرانیوز، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شامل نهاده‌ها و سیستم‌های آبیاری و هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب، فاضلاب و تجهیزات وابسته، عصر روز چهارشنبه (۴ بهمن‌ماه) آغاز به کار کرد و تا ۷ بهمن‌ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

{$sepehr_media_949774_640_360}

رضا صفری سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه مراسم افتتاحیه و در گفتگو با شهرآرانیوز تصریح کرد که زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و آب‌رسانی، پهپاد‌های سم‌پاشی  و شرکت‌های فعال در حوزه مهندسی کشاورزی است. به‌موازات این، دوره‌های آموزشی ویژه‌ای هم با همکاری سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان در حال اجراست و تلاش داریم تا کشاورزان و دغدغه‌مندان این حوزه با پتانسیل‌های داخلی و خارجی جدید و هم‌چنین محصولات نوین در زمینه‌های مختلف کشاورزی آشنا شوند.

وی افزود: ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و توسعه صادرات در حوزه کشاورزی از دیگر اهداف برگزاری این دو رویداد نمایشگاهی است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: این دو رویداد در فضایی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع و در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برای استقرار شرکت‌های حاضر پیش بینی شده تا محصولات و کالا‌های خود را به بازدید عموم بگذارند. در مجموع نیز ۱۸۰ شرکت حضور دارند که ۱۰۰ شرکت از خراسان رضوی و مابقی از استان‌های اصفهان، تهران، مرکزی، مازندران، همدان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، قزوین، گلستان، یزد، فارس، کرمان، آذربایجان شرقی و غربی و قم هستند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۳ الی ۲۱ از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

{$sepehr_key_36030}