صمدی: بازیکنی برای تقابل با ایفاسرام نداشتیم
هیوا سمیعی

حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از شکست تیمش برابر ایفاسرام اردکان گفت: می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم، اما متاسفانه در لحظاتی از مسابقه خطا‌های بدموقعی مرتکب شدیم که باعث شد نتوانیم نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

وی افزود: این موضوع به جز مسائل فنی، ایرادات دیگری هم دارد. ما همین که توانستیم امروز این مسابقه را برگزار کنیم، خدا را شاکریم، چرا که اصلا بازیکنی نداشتیم. از ۵ بازیکن دریافت‌کننده که از ابتدای فصل در اختیار داشتیم، ۴ بازیکن را در اختیار نداشتیم و ۲ روز است که حتی نتوانستیم تمرین مناسبی برگزار کنیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد: امیر پژومان تا روز قبل بازی در بیمارستان بستری بود، محمدرضا مشهدی مصدوم بود و با تلاش پزشکان تیم توانست در زمین حاضر شود، در غیر اینصورت بازیکنی در این پست نداشتیم.

صمدی یادآور شد: برادران غفاریان نیز مصدوم هستند و فقط یونس جوان از نظر بدنی مشکلی نداشت. پوریا یلی نیز از هفته هفتم با آسیب دیدگی مواجه شد و هنوز به شرایط ایده‌آل خود بازنگشته است.

{$sepehr_key_36102}

وی بیان کرد: البته هر چه بگوییم چه از جوانی بازیکنان نیان و چه از تعداد مصدومان، نوعی بهانه برای باخت تلقی می‌شود. باید بضاعت تیم‌های دیگر از نظر بازیکن و زمان تشکیل شدن را هم بررسی کرد که با آن‌ها به هیچ وجه یکسان نیستیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد افزود: نمی‌توانیم زمانی که ۴ بازیکن مصدوم داریم، روی سایر بازیکنان فشار بیاوریم. برای ما مهم است که بازیکنان‌مان با تمام تلاش و سعی خود در مسابقه حاضر می‌شوند و کسی هم کم‌کاری نمی‌کند. شاید بازیکنان کم تجربه باشند، اما کسی کم‌کاری نمی‌کند. به تیم ایفاسرام بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما نیز تلاش خواهیم کرد با مشورت و بررسی، راه‌حل‌های مناسبی برای احیای خود پیدا کنیم و امیدواریم مصدومان هر چه سریع‌تر به میادین اضافه شوند.