ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در حرم مطهر رضوی اعلام شد
رضا نوایی

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد گفت: همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌هایی به صورت شبانه روزی در آستان مقدس رضوی تدارک دیده شده است.
وی تصریح کرد: این برنامه‌ها در رواق‌های حرم مطهر رضوی و با محوریت رواق امام خمینی (ره) با سخنرانی حجج اسلام حسینی قمی، سرلک، پناهیان، حاج علی‌اکبری، فرزانه، ماندگاری و آیات عظام علم الهدی و صدیقی همراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد افزود: در ایام دهه مبارک فجر همچنین زائران حرم مطهر رضوی از اجرای برنامه و مدیحه‌سرایی مداحان کشوری از جمله مهدی رسولی، میثم مطیعی، منصور ارضی بهره‌من خواهند شد و در این ایام همچنین سرود‌های انقلابی در رواق‌ها و صحن‌های متفاوت اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: معرفی چندین کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و با حضور میهمانان ویژه و همچنین تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دو حوزه ایرانی و غیر ایرانی در قالب نشست‌های مختلف از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر در حرم مطهر رضوی است.

{$sepehr_key_37268}

معاون تبلیغات اسلامی آستان مقدس رضوی ابراز کرد: در شب ۲۲ بهمن مراسم گلبانگ الله اکبر در حرم مطهر رضوی با محوریت رواق بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و زائران حریم ملکوتی رضوی با سر دادن شعار «الله اکبر» در این شب باشکوه با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند کرد.

وی بیان کرد: برگزاری جشن شکوفه‌ها ویژه دختران از جمله برنامه‌هایی است که در روز ۲۲ بهمن در رواق مبارکه حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود و برگزاری حلقه‌های معرفت با موضوع انقلاب اسلامی در مدرسه پریزاد و برگزاری کارگاه نقاشی بزرگ انقلاب اسلامی دررواق دارالمرحمه برای کودکان در طول حدود ۱۱۰ متر ا دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ایام در دهه فجر است.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد اضافه کرد: در حوزه کودک و نوجوان سه کتاب را تولید خواهیم و معرفی خواهد شد و علاوه بر اینها، شب شعر برای حوزه عرب‌زبان‌ها و نشست‌های تخصصی در اتاق فاطمیون در این ایام برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد؛ برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت ۲۴ ساعته برگزار می‌شود و اطلاع رسانی‌های این برنامه‌ها نیز در نرم‌افزار نسیم رضوان بارگذاری و در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.