آمادباش خدمات شهری شهرداری مشهد در روز برفی (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) + عکس
مائده مومن حقیقی

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام هشدار هواشناسی استان مبنی بر بارش برف در روز جمعه، ۳ هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی اندیشیده شده است و نیرو‌های خدمات شهری با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در سطح شهر فعال هستند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: علاوه بر آماده‌باش ۳ هزار نفر نیروی خدمات شهری، ۱۷۷ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری شامل گریدر، لودر، مینی لودر (توماس)، خاور، نمک پاش، تانکر لجن کش، بیل برف روب، محلول پاش و ماشین پشتیبانی (نیسان +مزدا) در سطح شهر مستقر هستند.

یعقوبی با بیان اینکه آماده‌باش بارش برف به ادارات فضای سبز مناطق ۱۳گانه اعلام شده، گفت: حدود ۸۰۰ نفر نیروی کارگری، ۸۰ دستگاه نیسان و خاور، ۸۰ دستگاه اره موتوری و تشکیل اکیپ‌های ۳ نفره در هر منطقه جهت جمع‌آوری و قطاعی درختان سقوطی، ۵ دستگاه بالابر سازمان مدیریت پسماند آمادگی خدمت‌رسانی به شهروندان را در این روز برفی دارند.نایلون‌کشی درختچه‌ها و گل‌های دائمی حساس به سرما نیز از قبل انجام شده است.

وی در نهایت افزود: همکاران ما در آتش‌نشانی نیز آماده‌باش کامل هستند تا در صورت هرگونه بحران احتمالی ارائه خدمت کنند.

آمادباش خدمات شهری شهرداری مشهد در روز برفی (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) + عکس

آمادباش خدمات شهری شهرداری مشهد در روز برفی (۱۳ بهمن ۱۴۰۲) + عکس

 

{$sepehr_key_37553}