آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینماهای خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت (۱۵ بهمن ۱۴۰۲)
رومینا مألوف

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته (از ۷ تا ۱۳ بهمن ۱۴۰۲) به شرح زیر است:

۱-فیلم سینمایی هاوایی به کارگردانی بهمن گودرزی، با فروش ۲۵ هزار و ۲۲۸ بلیت در ۵۸۹ سانس، ۱۱ میلیارد و ۳۴۸ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۳ دی ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۲- فیلم سینمایی هتل به کارگردانی مسعود اطیابی، با فروش ۱۶ هزار و ۴۴۴ بلیت در ۴۴۵ سانس، ۷ میلیارد و ۲۶۹ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از پنجم مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۳ -فیلم سینمایی فسیل به کارگردانی کریم امینی، با فروش ۷هزار و ۴۵۸ بلیت در ۲۶۸ سانس، ۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است.

۴-فیلم سینمایی ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری، با فروش ۶ هزار و ۸۷۴ بلیت در ۳۱۷ سانس، ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

 ۵_ فیلم سینمایی ورود خروج ممنوع به کارگردانی امید آقایی، با فروش ۶ هزار و ۹۲۹ بلیت در ۲۹۳ سانس، ۲ میلیارد و ۸۸۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

{$sepehr_key_37842}

۶- انیمیشن سینمایی مسافری از گانورا به کارگردانی سید احمد علمدار با فروش ۵ هزار و ۹۳۰ بلیت در ۱۸۲ سانس، یک میلیارد و ۹۰۲ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این انیمیشن از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۷- فیلم سینمایی بچه زرنگ به کارگردانی حامد جعفری، با فروش ۲ هزار و ۹۱۷ بلیت در ۱۳۷ سانس، یک میلیارد و ۲۷ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ مهر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۸-  فیلم سینمایی نارگیل۲ به کارگردانی سیدداود اطیابی، با فروش هزار و ۵۳۰ بلیت در ۶۴ سانس، ۵۵۸ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۹- فیلم سینمایی عامه‌پسند به کارگردانی سهیل بیرقی با فروش ۲۵۶ بلیت در ۱۷ سانس،  ۱۵۶ میلیون و  ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم  از ۸ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۰_ فیلم سینمایی ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی، با فروش ۳۸۵ بلیت در ۴۴ سانس، ۱۵۴ میلیون و  ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۴ آبان ۱۴۰۲ آغاز شده است.

{$sepehr_key_37843}