حمله مجدد حزب‌الله لبنان به موضع اسرائیلی «رویسات العلم»

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۲ عملیات جدید را علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۵۵ عصر امروز یکشنبه ۴ فوریه ۲۰۲۴ برای دومین بار موضع رویسات العلم واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴ عصر امروز یکشنبه ۴ فوریه ۲۰۲۴ موضع زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در روز جاری ۴ عملیات دیگر را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده بود و با احتساب این ۲ عملیات، شمار عملیات‌های روز جاری حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی به ۶ عملیات می‌رسد.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان امروز را یکی از سخت‌ترین روزهای جنگ در منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی عنوان کردند. این رسانه‌ها تاکید کردند که تنها در ۲ ساعت ۲۱ بار آژیر هشدار در الجلیل علیا به صدا درآمده است.

منبع: مهر

{$sepehr_key_37998}