سلامت روح و جسم سربازان از مهم‌ترین دغدغه‌های نیرو‌های مسلح است
مائده مومن حقیقی

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی ربیعی در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی این منطقه با اشاره به جایگاه رفیع سرباز در نظام مقدس اسلامی، گفت: حفظ حرمت و شأن سربازان ایران اسلامی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب و تمامی فرماندهان و مسئولان در نیرو‌های مسلح است.

وی با تاکید بر ضرورت مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در دوران خدمت مقدس سربازی، افزود: از مهم‌ترین برنامه‌ها و راهبرد‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران درراستای پربارسازی دوران مقدس سربازی، مقوله مهارت‌آموزی است.

وی با بیان اینکه دوران مقدس سربازی به ویژه جایگاه سرباز یک افتخار بزرگ است، اظهار کرد: امروز امنیت آسمان ایران اسلامی مرهون جانفشانی کارکنان وظیفه‌ای است که در کنار سایر کارکنان به صورت شبانه‌روزی مشغول انجام وظیفه هستند.

ربیعی با تاکید بر وحدت و همدلی بین نیرو‌های مسلح، گفت: انسجام و همدلی در ایران اسلامی به ویژه در محیط سربازی همواره رویای تفرقه و دوگانگی بیگانگان را نقش بر آب کرده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه باید از خدمت سربازی به عنوان یک فرصت طلایی و ارزشمند برای رشد و تعالی استعداد‌های خود و ورود به زندگی اجتماعی استفاده کنند.

در این مراسم پس از ادای سوگند نامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط سرهنگ علی ربیعی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

{$sepehr_key_38391}